Yrsel

Idag blev det sovmorgon för min del + en del missade lektioner. Kände att jag var tvungen att få sova ut då jag gick runt med yrsel igår kväll. Det kändes riktigt äckligt då man inte ens kunde ligga ner utan att det snurrade i huvudet. Som tur var, somnande jag snabbt! Så idag tog jag sovmorgon och klev upp kvart i elva. Sedan dess har jag suttit och jobbat med powerpointen till min lektion och jag är faktiskt rätt nöjd, en sida som jag är mindre nöjd med men det går inte att göra bättre heller. Så nu är det bara att börja memorera allt till imorgon! Heja mig!

Skolan slipper jag tyvärr inte idag heller även fast jag missade förmiddagen, måste åka in för planering av projektarbetes redovisningen, ska vara där om en timme ungefär. Ikväll blir det även innebandyträning på Vibacke, ska bli skönt att springa av sig lite! Denna vecka ska jag försöka få igång den dagliga träningen men eftersom man alltid har massa annat att gör brukar det bli väldigt svårt att hålla det. 5 gånger är mitt mål!

Kommentarer
Postat av: Karina T

Vad ska du ha din lektion om? Blev det bättre med yrseln? <3

2010-03-23 @ 12:13:16
URL: http://karinat.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0