Studentkväll

Nu är studentkvällen gjord och det känns riktigt skönt! Jag är riktigt tacksamma för alla som har ställt upp och hjälpt oss under den här tiden och framförallt under denna kväll. Alla har gjort ett otroligt jobb och varit riktigt duktiga. Elin och jag sprang runt som tokar hela dagen, hämtade allt som skulle dit, fixade med låtar, ställde iordning allt på Domsaga, sprang runt och hjälpte alla och ja det var tusen saker att göra igår! Tiden gick så snabbt, det kändes som att de timmar man hade var lika korta som minuter! Hux flux så var klockan sju och man ska börja släppa in folk. Resultatet blev i alla fall jätte bra, jag och Elin är nöjd över vad vi lyckades åstadkomma, visst finns det saker man kunde göra bättre men samtidigt var det första gången så vi är nöjda. Av de kommentarer vi har fått efter denna kväll så verkar alla vara nöjda med resultatet och de som var med i det tyckte att det var riktigt roligt och det tycker jag är viktigast! Är alla andra nöjd så är jag helt klart det också! Det kändes också riktigt häfigt att ha intervjuer både efter och före själva studentkvällen och det känns ännu mer häftigt att man förmodligen hamnar i tidningen! Så håll koll i Dagbladet! Bilder kommer så småning om!


Här är i alla fall affischen som vi använde, som ni förhoppningsvis har sett!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0