Solsken

Lördagen har istället varit en riktigt lugn dag, inte på grund av att jag är bakis, för jag är så smidig att jag inte blir det! Nej det blev en lugn dag i alla fall, det finns andra som blir bakis, haha. Martin och jag var hundvakt en bit in på dagen till söt Vittra, att passa jätte söta valpar ser jag som ett nöje! Efter det gick Martin och jag på en promenad i solskenet och gick och handlade lite på en och samma gång. Det var riktigt skönt att komma ut, det var så fint väder och nu längtar man bara tills snön försvinner! Att det är solsken hela dagen är något som man verkligen tycker om. Låt det vara så nu! På kvällen har jag tittat på Andra chansen med Martins mamma och det var i alla fall en som man ville som gick vidare, bättre än ingen alls!

'Imorgon väntas ett Body Pump pass, jobb och sen en eventuell shopping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0