Nytt jobb

Nu har man fått ett till, nytt jobb också! Det är ett jobb som telefonbokare hos Aroma Tech. Det är provisionslön så jag vet inte riktigt hur det kommer gå men det är värt ett försök. Det verkar vara ett riktigt härligt gäng där och det ska bli riktigt roligt att jobba där. Idag var jag på utbildning där för att veta mer hur arbetet går till och dylikt. Jag ska dit imorgon också sen börjar man förhoppningsvis börja jobba efter påsk då jag åker bort. Jag ska nämligen till mormor och morfar på torsdag eller fredag, beroende på om Johanna ska med eller inte. Det ska bli skönt att hälsa på dem och man ska även bli firad där när man ändå är där nere. För nu är det inte långt kvar tills man är 19 år! Inte illa, ett år kvar sen är man 20! LÄNGTAR!

Helgen har även varit riktigt rolig! I fredags var jag och fikade med Karina, vilket var alldeles för länge sen! Det var i alla fall riktigt trevligt. På kvällen var det alltså maskeraden vilken var riktigt roligt, synd att det roliga tog slut så snabbt bara! Lyckad kväll i alla fall. Tyvärr har jag inga bilder ännu men får se om jag får några. På lördagen åkte jag till Gnarp och hälsade på familjen lite. Jag blev kvar där tills igår, söndag och jag hade det riktigt roligt. Sing Star, Tacos, filmer, promenader och massa massa mer! Det är tyvärr inte så ofta man träffar syskonen!

Nej nu ska jag tjata lite på Martin så han blir social!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0