Nice Surprice

Nu har jag haft andra utbildningen och det har gått bra, till en början i alla fall. På slutet fick vi ringa på riktigt men jag fick noll bokningar och jag vet inte om det kommer gå bättre heller... det får gå som det går. Jag ska jobba nästa gång på tisdag i alla fall så får vi se vad som händer då. Jag skulle vara med Johanna idag egentligen men det blev inte av så vi skulle ta det en annan gång. När man kom hem till Martin fick man en trevlig överraskning i alla fall! Jag hade inte ätit något riktigt på hela dagen, en halv frukost, en halv lunch och ett äpple. Det är inte något att hänga i julgranen i alla fall! Så när jag kommer hit är jag så trött och hungrig att jag inte orkar något, jag kollar om det finns något att äta dirket men det fanns det inte så Martin ställer sig och lagar mat åt mig. Han är världens sötaste människa! Man blir rörd bara man tänker på tanken...! Hjärtat mitt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0