Hjärntvättning

Nu har jag hjärntvättad mina kamrater i min omgivning med mitt vacka svenska tal, haha! Jag tror jag har rabblat det högt hundra gånger! Inte riktigt hundra kanske men riktigt många i alla fall. Så går det när man har tal och man måste ha det på ett visst antal minuter. Nu kan jag i alla fall talet helt utan till och det är runt fem minuter hela tiden, tummen upp för det! Nu är jag så pass hyper och taggad att jag vill göra talet nu på en gång men jag måste tyvärr vänta i 45 minuter till plus de som är före mig! Aja, det är bara sysselsätta sig medan och upprepa talet ännu fler gånger, haha. Evil man känner sig.

Idag efter skolan jag jobba, städa och sedan ska jag följa med Lollo hem till henne och prova kläder till maskeraden! Ska bli spännande och se hur alla ska klä ut sig. Sedan ska Lollo på cheerleading så Elin och jag ska få spana in henne när hon tränar. Det ska faktiskt bli riktigt roligt. Mitt utklädnad kommer ändå vara bäst! Långa svarta handskar är en del av den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0