Helgens bravader

Bloggandet går verkligen i vågor... Just nu har man ingen lust att blogga, ingen lust att sitta vid datorn överhuvudtaget men har man plugg att göra så har man... Just nu håller jag på att slita med min engelska lektion men det får verkligen segt framåt. Jag har ingen motivation alls.

Helgen har i alla fall varit riktigt bra! I fredags hade Martin och jag myskväll och hyrde The box som jag har velat sätt hur länge som helst. Tyvärr så blev jag riktigt besviken för det var en riktig b-film, inte bra med andra ord! Så går det när man vill se något riktigt gärna. Igår var jag först och tränade, MC pass kombinerat med Body Pump, riktigt skönt pass men helt slutkörd blev man! Jag tittade även på Kvalmatchen med Sundsvall IBF-Kalix, vinst till Sundsvall vilket vi är mycket glad för! På kvällen blev det fest hos Peppe. Från början var det lite segt men på slutet blev det riktigt roligt! Träffade någon ny människa och hade det jätte trevligt. Jag hade kunnat sitta kvar där i flera timmar till men festhavarna blev trötta så det var bara att börja promenera!

Idag har jag varit med Elin lite på morgonen då hon sov här och sedan blev det jobb och lite shopping. Jag kan verkligen inte låta bli att köpa kläder framförallt när jag har mycket att tänka på, då är det så himla skönt att shoppa. Varför vet jag inte men skönt är det. Som tur är får man pengar på torsdag så man slipper leva på någon hundra lapp! Nej nu ska jag återgå till plugget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0