Ensamma hemma

Nu är Martin och jag ensamma hemma. Ewa åkte till Malmö igår kväll och ska vara hos Ida, Arvid och Johan till på måndag. Så nu får vi ta hand om hemmet själva, men det ska bli riktigt mysigt. Idag ska jag träna två gånger då jag inte hann träna igår. Blev ockuperad med annat igår! Först bokade jag ett Body Pump pass klockan tolv men då skulle vi till Birsta den tiden så då var det bara att boka ett nytt pass 19.30. Under den tiden var jag på spat med tjejerna så det var bara att avboka det passet också. Det var dock totalt värt det! Hade en mysig dag på Birsta med Martin och hans föräldrar men jag hittade dock inte presenten som jag ville. På kvällen var det också riktigt mysigt, sitta och prata i timmar är något man verkligen kan göra med tjejerna utan att bli uttråkad en enda sekund.

Så idag ska jag möta Julia kvart över elva i stan och sedan ska vi gå på ett MC pass. Sedan åker jag tillbaka hit och ska städa lite tills det är dags för träningen igen fast då innebandyträning. Denna gång med tränare. Men nu måste jag gå ut med Vera så att jag hinner in till stan i tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0