En kväll med syster

Ikväll har jag varit med Pernilla, jag är fortfarande med henne men hon håller på att skriva sitt cv så då passade jag på att skriva ett blogginlägg. Först kom jag till henne och sedan gick vi på Ica och storhandlade, eller inte... Det blev en liter mjölk och en chips påse, haha. Sedan lagade vi mat, det var meningen att vi skulle laga stuvade makararoner och korv men det slutade med Pernilla & Madeleine A La Special makaronsoppa med mjölk och korv. Haha, det blev faktiskt gott! Sedan har vi tagit massa cp kort vilket var väldigt länge sen man gjorde! Man kände sig väldigt barnslig när man tog dem men lite barnslig måste man få vara ibland!

Här kommer en bild:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0