Den tredje vårdagen

Vår, vår och ännu mer vår. Kan det bli bättre? Kanske lite mer sol men man ska inte klaga. Nu sitter jag och tittar på Grey's och har nyss ätit frukost. Älsklingen sover och det kommer han göra ett tag till, den sömntutan. Jag funderar på att ta en promenad för mig själv ta vara på det fina vädret. Dock vet jag inte hur mycket det blåser, igår blåste det riktigt rejält på kvällen... Senare idag ska jag även leka med Emelie, det var för länge sen och det ska bli riktigt roligt!

Igår fixade jag allt som jag skulle och det var en lyckad dag. Efter spinning passet var jag så slut att jag knappt kunde gå. När det var 5-10 minuter kvar av passet kände jag inte mina ben. Det kallar jag att man tar i. På måndag får jag det nya ID-kortet och passet men kan inte påstå att jag blev nöjd över kortet, haha, galning. Älsklingen lagade middag sedan åkte jag till Lollo och var där med henne ett tag innan träningen. Det var en riktigt rolig träning, utan tränare. Likadant kommer det blir ikväll men det klagar vi inte över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0