Busy day

Idag har jag verkligen gjort mycket och det är inte fören nu som man verkligen kan slappna av. Först åkte jag in till stan och gick på ett Body Pump pass. Jag tog verkligen i så pass mycket att jag riktigt skakade efteråt, sådan himla känsla! Efter träningen gick jag till jobbet och städade. Inte direkt det roligaste men jobb som jobb. Sedan blev det lunch och sedan var det bara att sätta igång och tvätta. Så mellan 15 och 19 har jag och Martin varvat med att tvätta och städa. Det blev en riktigt städning med damning, damsugning, torkat golv och jag har till och med sorterat bort massa papper som har byggts upp. Det blev mycket jobb och resultatet blev riktigt bra. Det känns så skönt när det är rent och fint överallt, man kan riktigt slappna av då istället för att gå runt och tänka, "jag borde städa" fastän man bara skjuter upp det hela tiden. Nu är det gjort i alla fall, finally!

Imorgon ska jag också hinna med mycket. Martin och jag ska ut till Birsta men innan det ska jag gå på ett Spinning 2 pass och jag skulle även behöva gå till banken och öppna ett sparkonto, gå till polisen och fixa ett nytt ID och ett pass plus att jag behöver gå till City Trafikskola och fixa med betalning. Usch, jag som vill ha en lugn dag! Icke, här ska det göras 100 saker per dag! Aja, får se hur dagen blir...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0