100-dagars

I fredags var man självfallet på 100-dagars. Jag och Martin mötte upp med Malin i stan där vi även träffade på Maija och Victor. Efter att de hade inhandlat groggvirke och frukost (till morgondagen) blev det middag. Friterad kyckling med ris och sötsur sås! Fördelen med att man äter lite är att man kan äta av andras portioner och både den andra och jag själv blir mätt! Perfekt och ekonomiskt! Efter middagen drog Malin och jag upp till Haga för förfest. Där började vi med drickspel för att komma igång men det slutade med att jag hade 43 klunkar, inte bra! Lyckades dock ge bort alla på slutet så tji fick dem! Det blev även en massa Sing Star vilket var riktigt roligt! Väl inne i stan hamnade vi i kö på statshuset med väntetid! Lyckades dock smita mig in när vakten skulle ordna till kön, haha, störtskönt! Väl där inne träffade man jätte mycket folk man kände, det blev mycket dans och det var helt klart en jätte rolig kväll! Efter vår vistelse där blev det ett besök på Subway sen hem och mysa ner sig i sängen. Jätte rolig kväll rakt igenom, tack allihopa!


Här kommer en bild på Lollo och  mig från förfesten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0