Träning i den nya hallen!

Igår hade vi träning i den nya hallen! Det var riktigt bra ljus, golv och allting sådant men det var väldigt varmt där så det blev jobbigt från början när vi körde fys och dylikt. Riktigt bra hall i alla fall!

Idag var det ingen franska så fick ta det lugnt imorse. Klev upp med Martin i alla fall men har ändå inte lång tid på mig nu innan jag börjar! Förstår inte hur jag lyckas, spelar ingen roll hur lång tid jag har på mig så lyckas jag alltid ha mycket kvar att göra på slutet så jag får springa runt som en tok...! Fick även gå till busshållsplatsen idag och hämta en nyckel av Mr. E. Han hade lyckats ta med sig två och då blir det lite svårt att låsa.

Dagens planer består av skola och sedan gym med Johanna! Följer sedan med henne hen gissar jag på och sedan blir det jobb! Men nu ska jag skynda mig och göra mig klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0