The best way

Jag har varit med älsklingen hela helgen, eller ja det blir fredag och lördag. Det har varit hur mysigt som helst och vi har egentligen bara degat hela dagarna. På fredagen tvättade vi efter skolan sen kom hans pappa och bror hit så vi åt middag och umgicks med dem. Diskuterade lite hur det skulle bli med flytt och sådant och tills vidare kommer vi åka fram och tillbaka. Senare på kvällen tittade vi på film och bara myste! Självklart somnade jag till filmen men det hör till.

På lördagen skulle jag in till stan för att jobba och träna men eftersom det inte blev något Gnarp idag ska jag göra det idag istället. Invigde dock mina nya träningsredskap så lite träning blev det! Gick till Pernilla K en sväng och hämtade ett paket som hade kommit och sedan var vi hundvakt resten av kvällen till Martins syster hundar. En vuxen och en valp Golden. Hur söt som helst! Vi myste på hela kvällen med matlagning, filmtittande m.m. Jätte mysig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0