Sovmorgon!

Det var så himla skönt imorse att inte behöva kliva upp hur tidigt som helst utan man kunde ligga kvar i sängen hur länge man ville! Jag börjar inte fören halv två idag, SKÖNT! Egentligen borde jag sätta igång och plugga men det känns inte direkt lockande... funderar på att åka in till skolan lite tidigare för att få lite gjort. Känns som man får mer plugg gjort där än hemma.

Ikväll är det även innebandyträning! Har som sagt missat två stycken den här veckan men ikväll blir det av!

Igår var det riktigt mysigt. Åkte hem till Johanna, köpte med mig vaniljsglass och smågodis. Satt med henne och pratade, pluggade faktiskt lite också till Pernilla kom. Då satt vi och snaskade i oss godis, pratade om allt och hade det riktigt trevligt. Till middag lagade vi baconbiffar och det blev kladdkaka med vaniljglassen till efterrätt. Hur gott som helst! Efter jag hade varit hos Johanna jobbade jag och myste sedan med älsklingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0