Ska man orka plugga?

Usch och fy säger jag bara. Man går runt med vetskapen att man måste plugga hela tiden då jag ligger efter i matten, inte mycket i försig men ligger efter i alla fall. Sedan ska vi ha prov i geografi, befolkning nästa vecka och har man börjat plugga? Nej inte direkt, ska ha läst igenom kapitlet tills idag också, heja mig! Men som tur är börjar min skoldag fem i ett så nu ska jag äta lite frukost sen ska jag försöka så gott jag kan med pluggandet!

Jag hade det i alla fall riktigt roligt med Johanna, som vanligt! Mötte som sagt upp henne efter hennes jobb och gick till Ego. Hon hade ont i magen stackarn men vi gjorde det bästa utav det. Vi hoppade imellan olika maskiner och det var bra det också så man får mer känsla på vilken som passar bäst! Sedan gick vi och handlade mat som vi tillagade hos henne, eller ja, hon köpte... Fläskfilé, kroketter och sås! Hur gott som helst! Lyxmåltid på en onsdag, inte illa! Sedan tog vi det bara lugnt ett tag innan jag tog bussen in till stan, jobbade och sedan bar det iväg till Mr. E. där vi bara myste på framför tvn innan vi somnade!


Här är vår bok som vi läser, plugg, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0