Plugg hos Bella

Just nu sitter jag hos Bella med Camilla, Lollo och Elin. Linn var också här förut men hon drog för inte så länge sen. Vi har prov imorgon, geografi, befolkning. Känner mig inte föreberedd men orkar inte plugga heller. Det får gå som det går. Jag ska strax åka härifrån då jag är väldigt trött. Jag har varit trött hela dagen, helt sjukt.

Efter skolan var jag även och jobbade. Bella följde med sen gick vi till hemköp där jag köpte min middag, en paj och sedan gick vi på Subway där Bella köpte sin middag.

Missade tyvärr träningen igår p.g.a. att jag fastnade i franskan. Sanna erbjöd sig att hämta upp mig men jag var på så dåligt humör, var stressad, var tvungen att packa i ordning för idag och allt sådant så jag tackade nej.

ÅÅÅh, nu vill jag verkligen ha en säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0