Ny vecka

Nu är det ännu en ny vecka och den börjar med en riktigt rolig lektion. Jag och Ante är de enda som läser Franska steg två och idag skulle ena ha ögonbindel och den andra personen skulle leda personen med ögonbindel till nycklar som hade placerats på en särskild plats. På franska självfallet! Riktigt roligt var det och det blev inga missöden, det var ingen som gick in i en vägg eller något.

Igår gick jag på Body Pump vilket var riktigt skönt men verkligen jätte jobbigt. Sedan jobbade jag och åkte sedan tillbaka till Martin. Senare på kvällen åkte vi till hans pappa och ska nu vara där tills imorgon. Det är riktigt mysigt att vara där! Igår åt vi pizza till middag och svullade sedan i oss godis till Johan Falk. Mysig kväll!

Nej nu ska jag sätta igång och plugga engelska! Har en uppsats som ska vara inne imorgon, har skrivit en sida, heja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0