Inget blev som det skulle

Igår var det verkligen en tung dag som jag skrev förut. Jag gick hem efter naturkunskapen och frånvaroanmälde mig på engelskan. Jag var så slut i huvudet, trött och var helt borta. Jag skulle verkligen fått något gjort. Jag var så hela kvällen, somnade till och med någon gång vid sex snåret. Det är absolut inte likt mig, sova på dagen finns inte egentligen för mig men igår var det verkigen tungt. Missade träningen också, skulle ändå inte orka träna i och med att jag mådde så dåligt men känns dumt att missa två träningar i rad. Jag skulle även följa med Johanna till Birsta men självklart orkade jag inte med det heller...

Känns så dumt med innebandyträningarna. Man var med och sade till att man ville träna tre gånger i veckan men ändå hinner jag enbart träna en gång den här veckan. Missar söndagsträningen också för jag är i Gnarp då. Vet inte ens hur jag ska få ihop det i helgen. Vi ska egentligen flytta till Martins pappa i helgen, vi ska tvätta på fredag men jag ska eventuellt åka med Lollo till Gnarp på fredagen. FÖRST KROCKEN. På söndag var det tänkt att vi skulle flytta och jag har träning men då ska jag fira min lilla syster som fyller år idag. ÄNNU EN KROCK. Roligt va? Nej inte direkt....

Kommentarer
Postat av: Helena

förstår hur du känner, hatar när helgerna inte går ihop!

2010-01-27 @ 21:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0