Helgens bravader

I fredags var jag först på skolan såklart. Hade tre lektioner och slutade halv tre. Var kvar på skolan med Bella och Lollo ett tag efter, en timme rättare sagt! Haha, inte alla som sitter kvar en timme senare på en fredag. Lollo stack lite tidigare. Vi satt där och tittade på trailers på internet så blev kvar lite. Eftersom jag skulle ha en myskväll med älsklingen senare så följde hon med mig när jag skulle hyra film och handla gotta. Det blev i alla fall filmerna Fighting, Obsessed och I love you, man. Jag och älsklingen såg först I love you, man. En komedi som inte direkt faller mig i smaken men han tyckte om den i alla fall. Sedan började vi titta på Fighting men självklart somnar jag.

Igår hade vi en jätte mysig dag, vi låg i sängen praktiskt taget hela dagen och tittade på tv och bara hade det jätte mysigt! På kvällen hämtade RIcky oss sedan begav vi oss till Julia. Där badade vi först badtunna i ett flertal timmar, satt och snackade skit och hade det riktigt trevligt. Sedan gick vi in och tittade på Obsessed. Efter filmen skjutsade Ricky hem oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0