Helgen

I fredags var jag med några av tjejerna hos Milla. Där åkte vi och beställde pizza, de åt efterrätt i form av glass och maränger och sedan spelade vi buzz. Anledningen till att jag inte åt någon glass är för att jag läste i en bok att en tjej blev uppfostrad på så vis att under fastan skulle hon avstå från sötsaker. Jag bestämde mig då för att jag skulle testa detta och ska då inte äta sötsaker på ett tag. Alltså godis, glass, fikabröd och läsk. Hittills har jag klarat 3 dagar!

Igår var jag först och tränade med Bella på Ego, arfopowerdance. Sedan tvättade Mr. E. och jag. Efter tvättningen gick vi och lämnade en nyckel till Pernilla K sen hade vi en myskväll framför tvn. Vi tittade på filmen A beautiful mind och den var verkligen jätte bra! Den rekommenderar jag att se!

Nej nu ska jag göra mig iordning inför två timmars träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0