Hård träning!

Igår var det verkligen hård träning med innebandyn! Det var två timmars träning och majoriteten av den var riktig fys. Körde någon övning men även de tar såklart då man springer och ger järnet! Så man var lagomt slut på kvällen. Så då passade det bra att titta på andra Johan Falk filmen. Lyckades till och med se hela utan att somna! Den var i alla fall bra, men första var bättre, den del jag såg i alla fall, haha. Spelar ingen roll hur bra filmerna är så somnar jag i alla fall, helt sjukt.

Nu ska jag snart ha samhälle på supporten, ska på en föreläsning i en och en halv timme. Sedan blev det projektarbete och sedan hem. Ikväll blir det träning igen men en lugn en som tur är! Nu är det slut med fysen för nu ska vi ladda inför match till helgen!


Kommentarer
Postat av: Iréne / Tallåsen

Hej Madde

Tänker ofta på dig och dina syskon. Jag tycker det

skulle vara kul om vi kunde träffas över en fika när

jag är till Sundsvall och handlar någongång.

Kram från moster-Iréne

2010-01-20 @ 18:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0