Film-mani

Tittar runt på filmer på internet då jag och Mr. E. ska ha en myskväll ikväll. Det finns hur många filmer som helst som jag vill se! Den jag vill se allra mest är i alla fall Fighting, en riktig snygging som slåss! Nej seriöst, den verkar hur bra som helst! Ska kolla efter den sen. Tänkte hyra film och köpa allt gotta innan jag drar till älsklingen!

Gjorde konditionstest idag på idrotten. Trodde dock att det skulle vara jobbigt men det var en helt annan variant. Man skulle gå upp och ner för en låda i sex minuter med rätt lugnt tempo. Jag tackar inte nej till det! Resten av lektionen spelade vi innebandy och gjorde jätte roliga styrketräningsmoment!

Har ni sett den? Vad tycker ni om den i så fall?



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0