Dagen känns hundra år lång...

Jag har haft två lektioner och lunch men det känns ändå som jag har haft 711 lektioner och är verkligen redo för att gå hem. Tyvärr har man två lektioner kvar som verkligen kommer trötta ut huvudet, naturkunskap och engelska. Det är bara kämpa på och försöka överleva dagen.

Efter skolan ska jag kanske ut på Birsta med Johanna. Hon frågade förut om jag skulle med så jag sa att jag kunde. Jag ska  bara försöka bli klar med engelska uppsatsen först. Ikväll är det träning vilket kommer bli skönt då jag missade gårddagen p.g.a. att vi kom hem så sent till Martins pappa och sen var jag tvungen att plugga... Usch för allt plugg säger jag bara... nu ska jag streta mig fram till nästa lektion...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0