150-dagars, nej nej!

Sitter på skolan, jag har en lektion kvar sen blir det helg! Ikväll ska jag vara hos Jenny. Vännerna ska ut på 150-dagars men jag är enbart med på förfesten då jag har match imorgon. Här är man duktig och hoppar över 150-dagars och är nykter för match! Vi ska i alla fall äta gott och ha det jätte mysigt ändå!

Igår hade vi innebandyträning, körde väldigt mycket teknik så det var inte fysiskt utmattande. Efter träningen tog jag det bara lugnt med älsklingen.

Jag har bestämt mig för att göra högskoleprovet nu denna vår. Först tänkte jag inte göra det då jag inte kommer plugga vidare på en gång utan kommer först göra lumpen och sen förhoppningsvis vara ute och resa lite innan allvaret med alla studier börjar igen! Så fort jag får pengar ska jag anmäla mig eftersom det kostar 350 kr att göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0