You make me happy

Tittade nyss igenom massa bilder från Stockholmsresan. Längtar tillbaka dit! Det var verkligen en lyckad resa. Det bästa med hela resan var att jag var där med älsklingen. Det hade inte blivit samma sak utan honom. Det är så mysigt att tänka tillbaka på allt vi gjorde. Inte bara de stora sakerna som konserten och sådant utan även sådana saker vi sade till varandra, saker vi skrattade åt, blickarna vi gav vid olika tillfällen och så vidare. När man tittar på bilder på honom överhuvudtaget blir man alldeles varm i kroppen och man börjar små le för sig själv. Han är verkligen världens finaste och han får mig att må bra. Han får mig alltid att le, han får mig alltid att skratta, han får mig alltid att känna mig uppskattad, han finns alltid där för mig och han är min bästa vän samtidigt som han är den bästa pojkvännen. Något med av honom kan man inte önska för allt jag har med honom är mer än tillräckligt. 9 månader och 10 dagar, helt underbar tid rakt igenom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0