Glatt humör

Gud vad glad man blir när det är finväder ute! Jag funderar starkt på att ta en promenad ner till stan, passa på när man börjar sent och det är fint väder. Egentligen hade jag tänkt träna nu halv tolv men kom på mig att musklerna behöver vila lite också så idag blir det enbart promenader för min del. Tänkte gå ganska snart så att jag hinner gå på stan lite och kolla efter en present och annat. Det är trots allt något som fyllde 18 igår!

Känns skönt att man har kommit igång att springa ute i alla fall, tre gånger på fyra dagar, det är inte en dålig början. Lite styrketräning borde man dock köra... kanske kör det imorgon om man hinner. Har en del att förbereda inför kvällen, eller ja, mest förberedelser för mig själv!

Nej nu ska jag göra mig klar och bege mig neråt! Tack för alla gratulationer i alla fall, det var en riktigt bra födelsedag, speciellt på morgonen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0