Torsdag 15/10-09

Nu sitter jag på skolan och ska ha psykolgi. Ska fortsätta på min uppsats om Fight Club. Filmen var väldigt bra gjord men det var väl ingen film som man skulle se igen eller tipsa till någon.

Igår träffade jag Pernilla, vi gick och lämnade nycklarna till rummet och sedan följde hon med mig på jobbet. Efteråt mötte vi Johanna efter hennes jobb, Pernilla skulle vara med henne ikväll så de följde mig till bussen när vi har mött henne. Jag åkte då hem till Martin och pluggade hela kvällen eftersom vi har prov idag. Käkade även glass och tog en varm skön dusch efter mitt plugg för att lugna ner mig.

Idag går jag till halv fem sedan ska jag ta något att äta innan det blir innebandyträning på Höglunda kvart i sex. Efteråt ska jag vara med Johanna som kommer och möter mig efter träningen.

Nu ska jag sätta igång med uppsatsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0