Tisdag 13/10-09

Nu sitter jag hos Lollo och pluggar med henne och Bella. Vi har pluggat i flera timmar och nu och orkar jag inge mer. Är så trött i huvudet och har ont i det också! Har inte ens hunnit sammanfattat hela kapitlet... ska fortsätta med det imorgon, har trots allt prov på torsdag!

Jag åkte alltså hem till Lollo efter skolan, vi var och handlade en present med Bella först, handlade lite mat till middagen vi lagade. Tacos för hela slanten blev det och man blev riktigt rund om magen! Gott var det. Sedan har vi alltså varit flitiga hela kvällen men nu är det slut med det. Jag tänker i alla fall göra mig iordning och lägga mig, ett måste för min huvudvärk.

Åååh, vet vad jag ska köpa för skor denna månad också! Vill bara ha lönen!

Nu sängen, Sweet Dreams!


Mmmm... mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0