Tacos och film

Den här dagen har varit riktigt bra. Det kändes väldigt bra att träna, kändes att man inte hade varit på afropowerdance på ett tag men gud vad skönt! Gick även runt på stan lite innan då jag hade tid innan passet skulle börja. Jag gick först på Åhlens och köpte lite strumpor och sedan gick jag till Gina Tricot och köpte blanka leggings och en kofta. Hade presentkort på 150 kr och en check på 50 kr hos Åhlens så jag betalade bara 60 kr allt som allt. Det gick väldigt snabbt att städa och när jag kom till Martin tog vi en dusch och städade sedan hela rummet och vardagsrummet. Nu är det jätte fint och fräscht.

Vi åkte sedan och handlade med hans mamma. Vi åkte ut till Birsta där Martin och jag gick till MediaMarkt och hans mamma gick till IKEA. Mina hörlurar gick alltså sönder i förrgår... gud vad handikappad man kände sig! Använder dem så mycket! Jag hade i alla fall giltig garanti så fick nya som jag sitter och använder nu. När vi kom hem lagade Martin och jag tacos, hur gått som helst! Men mätt blev man... lite för mätt! Om tio minuter ska vi se på en film som är på tvåan, Dolt hot, den har fått fyra av fem på flera ställen så jag hoppas den är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0