Söndag 18/10-09

Håller på att göra mig iordning nu för dagen. Ska först hälsa på Pernilla K en sväng innan jag beger mig in till stan och ska jobba. Efter det ska jag köpa mig någon middag eller hur jag gör innan jag åker till Lollo där vi ska ha pluggkväll med de som kommer d.v.s. Känns som att man måste räkna lite matte innan provet på onsdag!

Igår kväll gick jag till Ica en sväng och köpte gotta, gick en omväg tillbaka för det var så himla härligt ute. Det var meningen att jag skulle hälsa på Pernilla K då men Lukas skulle lägga sig så det blir idag istället. Under kvällen blev det 90210 avsnitt, har inte sett andra säsongen så nördade det igår och imorse. Var hos Martin men han har Davve här så han blir osocial så då nördade jag dator, för omväxlingens skull.

Men nu ska jag fortsätta, CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0