Söndag 11/10-09

Godkväll!

Just nu är jag hos Martin, som vanligt. Kom hit för inte så länge sen och ska strax dra igång med pluggandet men det känns så tråkigt plus att jag har huvudvärk, inte direkt ovanligt nu för tiden! Men plugget måste göras så man får väl härda ut...

Vi förlorade matchen med 3-1, spelade rätt bra men vi fick aldrig in bollen i mål och andra småsaker. Det var riktigt roligt att spela match igen i alla fall! Har även fått i mig lite tårta idag när vi var i Gnarp och firade min lillebror som fyllde år i veckan. Han blev nöjd över presenterna och det var roligt att träffa alla... i alla fall nästan alla... Kanske ska ner och hälsa på mormor och morfar under höstlovet eller någon helg efter också som det ser ut nu. Ska bli riktigt roligt!

Jag har även hunnit med att jobba, nog för att det inte tar så lång tid men det är gjort i alla fall.

Men nu blir det plugg, kanske slänger in ett inlägg senare innan jag somnar in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0