Sängdags

Nu ska jag snart gå och lägga mig, rätt sent för att vara mig, men tänkte slänga in ett blogginlägg innan.

Idag har jag först sålt fika på Vibacke för att tjäna in lite pengar till laget. Lite kunder men trevligt att umgås med lagkamraterna. Efteråt åkte jag in till stan och mamma och Terese kom in. Vi packade iordning allt men det var mer saker än mamma hade räknat med så hon fick inte med sig allt. En del kläder hamnade även hos Martin och vi hann med ett Sibylla besök, förstår inte hur mätt man kan bli på så lite, nu börjar till och med jag bli lite skeptisk! Blev mätt på en halv 45 g hamburgare?! Självklart åt jag mer just för att det var så lite men blev verkligen mätt efter så lite!

I alla fall så åkte jag upp till Martin en sväng innan det bar av till träningen. Först gick det inte så bra men det vände och gick faktiskt riktigt bra på slutet. Det var roligt att vi fick igång ett riktigt spel.

Jag har även hittat en klänning, som jag vill ska bli min balklänning! Dock finns den inte i min storlek men funderar på att köpa den och försöka sy in den hos en skräddare... Aja, jag upplyser om hur det blir!

Men nu ska jag verkligen sova, Sweet Dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0