Med Johanna.

Är hos Johanna just nu, har nyss pratat med pappa för att höra hur det är med han och fråga om han har fått hem mina paket men icke... De borde komma den här veckan, båda två! Just nu pratar hon med pappa så jag passar på att blogga lite.

Hade det riktigt mys med Martin när vi kom hem till honom. Kommer kännas tomt att inte ha honom bredvid sig när man ska sova men men... det är mysigt att sova hos Johanna också. Med detta förstår ni nog att jag ska sova här. Jag mötte henne efter jobbet som det var sagt, vi gick hem till henne men tog ett stopp på Ica Bergsgatan också. Vi inhandlade kex och ost, ostkrokar och chokladbollar, vilken blandning, haha! Vi har tittat på tv och gottat oss sen har jag även kollat igenom min uppsats och skickat iväg den, bara två prov imorgon som inväntas...! Kanske borde kolla lite på den men orkar inte...

Nu låter det som de ska lägga på snart så ska avrunda. Sweet Dreams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0