Måndag 26/10-09

Det blev ingen vidare uppdatering igår men hade fullt upp så han inte skriva något inlägg.

Vi förlorade matchen med 6-1, vi fick inte in några bollar trots många skott och vi hade bra tryck på dem. Det var i alla fall roligt att spela trots förlust. Efter matchen duschade jag och åkte upp till Martin. Packade iordning så det var klart tills jag skulle åka senare på kvällen. Sedan blev det middag hos Martins mormor, fick även träffa Ida och Arvid. Det var en väldigt trevlig middag!

Efteråt åkte vi hem till Martin och det var ett tag tills min buss skulle åka så vi myste framför tvn eftersom jag ska vara borta några dagar. Jag åkte nämligen till Gnarp igår kväll och sov hos pappa. Fick se mina skolfoton och blev faktiskt rätt nöjd. Provade även min svarta klänning och den var riktigt fin och passade jätte bra. Imorse åkte jag med pappa in till hudik, fick kliva upp halv sex på morgonen och var i Ljusdal klockan åtta ungefär! Tidigt må jag säga men då har man mycket tid att umgås med mormor och morfar. Imorgon kommer Pernilla hit men hon stannar lite längre än jag.

Idag får jag även min lööööön, får se hur mycket det blir!

Skriver och berättar vad som händer idag lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0