Måndag 19/10-09

Sitter på skolan och pratar just nu med Hanna och Elin om födelsedagspresenter och dylikt. Rätt fokuserat på pojkvänners presenter, det problemet har inte jag, han är inte så svår att köpa till. Ser framemot att ge honom hans julklapp!!! Det ska bli en riktigt rolig upplevelse!

Igår åkte jag till Birsta med Pernilla K, Kjell och Lucas. Vi var mestadels på Arken där jag gick runt med Lucas och tittade på alla djur som fanns där. Det var riktigt roligt faktiskt, Lucas är så söt!

Efteråt åkte jag och jobbade sedan åkte jag till Lollo. Åt först middag med dem, kött och potatisgratäng, Yummie! Sedan satte vi oss och försökte räkna matte men det det gick inge vidare och det slutade med att vi satte oss och snackas skit.

Åkte hem till Martin vid nio och lade mig och tittade på 90210, det var meningen att han skulle ha spelat klart till tio men det drog ut på tiden så klockan hann till och med bli tolv... Men men, skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0