Lyckad kväll!

Det första som händer när man går utanför dörren är att det börjar snöa! Först kände jag enbart något blött i ansiktet tänkte för mig själv att jag skulle gå tillbaka för att hämta ett paraply men upptäckte sedan att det snöade! Nog för att det enbart är oktober men snö har en viss charm över sig!

Det blev i alla fall en riktigt lyckad kväll, träffade Lollo på navet och gick sedan till O'learys där vi träffade de andra. Det blev dock inte alla som förväntades utan det blev jag, Lollo, Ricky, Tjernberg, Davve, Alex och Julia. Jag, Lollo, Ricky och Julia hade en bana och det var jag och Julia som kämpade om tredje och fjärde platserna, haha! Vi bowlade, pratade, skrattade, drack lite och hade det jätte trevligt! Även fast man kanske inte fick världens bästa resultat men fick två strikes sammanlagt varav jag avslutade med en!

Jag har precis fikat en macka och känner att ögonlocken börjar bli riktigt tunga. Ska nog gå och göra mig redo för sängen. Morgondagens planer involverar träning, jobb, birsta, promenad, laga middag och kanske något annat roligt!

Sweet Dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0