Lördag 17/10-09

Det var en mysig och trevlig kväll igår, var som sagt på Alnö med Sandra och Lollo, och Sandras hund Paige! Hade aldrig träffat Sandra förut men hon var en riktigt rolig och trevlig tjej! Vi tittade först på Idol men Lollo tröttnade så vi tittade på The uninvited istället, Lollo hade sagt att den var jätte läskig men eftersom jag inte blir rädd för skräckfilmer var den inte direkt skrämmande men själva filmen var bra ändå, riktigt bra vändning på slutet måste jag säga! Den här filmen borde ni faktiskt se! Efter filmen åkte jag hem till Martin och lade mig och sov, själv kom inte han hem fören 4 men jag sov så gott ändå.

Riktigt bra film! SE DEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0