Lördag 10/10

Goddag alla!
Just nu sitter jag hos Martin och är riktigt duktig. Jag har faktiskt pluggat rätt mycket idag och det är lördag! Jag har kommit någon sida fram på matten men självfallet fastnar man hela tiden för att det är så himla komplicerat... Jag har även gjort geografi frågorna, har en kvar sedan ska jag skicka in dem. Jag har även sökt två extra jobb, har redan ett I know, men det skadar inte med mer pengar i och med att det kommer vara så mycket utgifter med studenten. Så ca två arbetspass till i veckan borde man orka med! Hoppas på att man får ett av dem i alla fall men man vet ju aldrig.

Ikväll ska jag vara med Bella, ska åka till henne senare i och med att hon jobbar nu. Beroende på hur sent det blir maten och sådant så får man se när det bär iväg. Vad vi ska göra vet jag inte riktigt.

Igår var jag först med Ante och tittade på Idol, tjockade i och chips och var allmänt galen, like always! Man har alltid lika roligt med min prins! Efteråt gick jag ner till stan och mötte upp med Martin och de andra. Gick runt i stan, träffade på lite folk, hamnade på BK och sedan bar det iväg på Max. Fick även skjuts av Jonnas mamma hem vilket var mycket uppskattat. Hela kvällen blev en succé, blev lite trött på slutet men det var riktigt roligt. Speciellt med Ante.

Men nu ska jag försöka plugga lite till och se hur det går för min pudding!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0