Ingen träning idag

Idag hinner jag inte ens träna  ikväll p.g.a. den här jäkla filosofi uppsatsen. Jag måste ta hela kvällen till att skriva den för att hinna skicka in den innan tolv... Inte roligt! Har lång idag också, först en lång engelska lektion, lunch, psykologi, naturkunskap där vi kanske får tillbaka provet vi skrev förra veckan och sista lektionen är samhälle. Torsdag är den drygaste dagen i veckan, det känns så tungt att ha tre lektioner efter lunch, man blir så trött!

Jag har hittat en annan balklänning nu, ska försöka mäta vilken storlek jag ska ha sen blir det att köpa den. Jag lägger upp en bild på den när jag har köpt den så att jag vet att det är säkert att jag får den. Har även hittat en annan klänning som jag också vill ha... men vet inte hur jag ska göra. Har nyss köpt en klänning! Vi får se hur mycket pengar jag har och sådant efter mina inköp!

Men nu ska jag springa till engelskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0