Händelserik dag

Jag ska alldeles strax gå och lägga mig men tänkte slänga in ett inlägg, kolla mailen och sådant innan jag gör det.

Morfar och jag var iväg till stugan i Morvall förut, tittade till stugan, eldade, träffade morbror Kurt och tittade vad han hade åstakommit med stugan. Han håller nämligen på att göra om där. Morfar och jag tog även en fika där intill elden och pratade. Sedan åkte vi in till lägenheten och mormor där vi blev bjuden på fika, igen. Började titta på The proposal innan morfar och jag gick in till Köpingen för att göra lite ärenden. Det blev ett besök på banken, reseshoppen, guldsmeden där vi ordnade med en present till honom som han ska få imorgon på hans 79-årsdag! Vi var även på Coop och inhandlade lite. När vi kom tillbaka hade mormor gjort iordning middag sedan tittade jag klart på filmen. Den var rätt bra men för förutsägbar...

Morbror Kurt och hans fru Margret kom även förbi och firade morfar i förskott. Det blev tårta och kakor och massa prat. Sedan lånade jag morfars cykel och tog en tur runt Kyrksjön och runt i Köpingen, cyklade ungefär 7 km på ungefär 25 min. Riktigt skönt måste jag säga! Hade även en sån där snygg reflexväst, haha! När jag kom tillbaka tittade de andra på en serie som jag fortsatte att titta på.

Sedan har vi kommit till detta tillfälle då jag ska försöka få något vettigt ur Martin och sedan lägga mig. Sweet Dreams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0