Fredag 23/10-09

WOHO, nu är det lov! På det ska det hända många roliga saker men vad får ni veta för var dag som kommer. Idag har det varit halloween fest på skolan, måste säga att jag älskar alla lärare på skolan. De hade klätt ut sig riktigt bra! Hade boxning på idrotten, hur kul som helst! Är verkligen något jag skulle kunna tänka mig att göra på fritiden men vart finns tiden? Annars har det inte hänt allt för mycket idag på skolan.

Jag har köpt biljetter till Twilight+New Moon nu, Martin och jag ska gå på det den 19 november! Det ska verkligen bli jätte roligt, längtar tills man får se New Moon, har stora förhoppningar på den!


Vill även köpa In Flames biljetterna men måste vänta tills jag får lönen, d.v.s. på måndag.

Ikväll var det tänkt att vi ska bowla men det verkar som att det blir en hel del pengar. Trodde det skulle bli billigare därför överväger jag att stanna hemma och ha en myskväll framför Idol. Det är trots allt rock kväll och det ska bli riktigt intressant! Har blivit lite av en Idol nörd men det är sådant man får ta! Får se vad som händer!

Min svarta klänning
som jag beställde från Nelly har också kommit, dock till pappa... men förhoppningsvis har jag den i handen på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0