Det här är för din skull Johanna, hoppas du blir nöjd syster!

Detta gör jag enbart för att göra min syster glad, hon tycket nämligen att jag borde börja blogga igen nu när jag har fått tillbaka min dator. Tanken har faktiskt slagit mig men har inte tagit mig orken att blogga... men nu blir det av, Johannas förtjänst!

Jag ska börja med att berätta den största nyheten, jag ska officiellt bli Gnarps bo! Deprimerande! Eller ja, kanske inte ens Gnarp utan det finns en möjlighet att det blir ute i skogen bortanför Bergsjö, d.v.s. ÄNNU LÄNGRE bort än Gnarp och ÄNNU MINDRE, herregud säger jag bara! Jag som alltid får rätta alla för att de tror att jag har bott i Gnarp men jag har aldrig gjort det, nu kan jag inte göra det längre för att man ska bli Gnarps bo, bondbyn...

Än så länge har det varit en riktigt lyckad helg, igår hade vi först fest på spat där det först var tänkt att det skulle bli en NV3 och SP3 fest men det kom lite annat folk också vilket blev riktigt lyckat faktiskt. Sedan drog vi till Lyset och kan säga att vi praktiskt taget bodde på dansgolvet. Riktigt lyckad kväll måste jag säga!

Idag har jag varit duktig och jobbat, städat undan i spat, umgåts med Martin och sedan åkte jag och mötte upp Johanna. Vi åt pizza, gjorde ett besök på Hemköp och köpte gotta och gick sedan hem till henne. Riktigt bra timeing hade vi också för det började nämligen spöregna när vi kom in till henne! Ibland har man turen med sig. I alla fall så tittade vi på tv, tittade efter kläder, åt det vi hade köpt, hon klippte topparna på mitt hår sen åkte jag hem och sitter nu hemma hos Martin. Snart ska man besöka John Blund, han är efterlängtad, kan jag lova!

Kan lika gärna tacka för mig och säga godnatt och förhoppningsvis blir detta inte en engångsförteelse! Sweet Dreams.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är nöjd :) <3

2009-10-03 @ 23:27:36
URL: http://johhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0