Cykel tur i solsken

Även idag skiner solen och det är så himla fint! Vaknade halv nio idag, åt lite frukost, läste lite och tog mig sedan en cykeltur runt kyrksjön och genom köpingen. Det var så himla fint när solen låg på, alla färger och all natur kom fram och det blänkte på vattnet. Såg även en del svanar, de är så himla fina! Det var rätt mycket folk ute, många pensionärer och föräldrar med barn. Så himla skön känsla!

Det var en riktigt lyckad dag igår med ärenden med Pernilla, tårta med morfar, film på kvällen och mycket annat! Pernilla och jag shoppade även en del, man kan faktiskt göra det i lilla Ljusdal! Jag köpte en väska och ett skärp (ska ha det som midjebälte) för sammanlagt 20 kr, man kan hitta rätt mycket på Second hand! Köpte även ett par jeansleggins för 119 kr samt strumpbyxor och strumpor. Pernilla köpte en skjorta till serveringen hon ska ha nästa vecka, ett skärp (midjebälte) och jeansleggings.

Idag blir det ännu mer ärenden på Köpingen sen ikväll ska jag hälsa på Ville och Jani!



Så här ser kyrksjön ut på sommaren i Ljusdal,
annan idyll nu på hösten men så här ser det ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0