Naturgodis och en Bella!

Nu sitter jag hos Bella och vi skriver flitigt på våra tal. Eller ja, vi försöker vara flitiga! Vi käkar naturgodis och tjockar i oss cheeze chruches, MUMMA! Jag skulle gissa på att du blev sugen på det nu syster yster, eller har jag fel? I alla fall har det varit en lugn dag i alla fall, åkte in till åtta för att Malin skulle hjälpa mig med en uppgift, hade mentorstid och sedan hål till lunchen och även då var jag flitig och pluggade. Sedan  hade vi idrott, brännboll, och gissa vems lag som vann då? Mitt såklart! Bella var också i mitt lag, the best team liksom. Sedan hade vi matte men jag var klar så det blev Hemköp och annat jox. Sedan  en as seg lektion... uscha, fattar ingenting av det vi gör. Skit samma, as tråkigt att läsa det där kan jag tänka mig...

Bella och jag åkte hem till hennes mamma sen, med sällskap av Milla på bussen först då, hennes mamma fyllde år så det blev tårta och kaka. Massa mumma! Världens sötaste rottis hade de där också. Vill också ha en hund, kanske borde tjata lite mer på Matte och Johanna... tihi.

Men nu ska jag tjocka ännu, mer! CIAO!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Alltid gott ;D

2009-06-04 @ 08:57:44
URL: http://johhenriksson.blogg.se/
Postat av: Jolbi - fashionillustrator

Det var roligt att höra! Mitt bidrag stack väl ut lite mer kanske med färg, många av de andra motiven var mer åt det svarta hållet.

2009-06-10 @ 21:01:40
URL: http://jolbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0