Härligt söndag och en måndag med massa plugg...

Haha, jag försöker Johanna, jag kommer ihåg det ibland! Men nu är det snart sommarlov och då kommer jag bo ute i solen jätte mycket så då kommer det säkert inte bli så jätte mycket men jag ska försöka så gott jag kan!

Nu sitter jag och pluggar franska för fulla muggar, har sista provet idag i franska steg ett och jag hoppas det går bra. Har proppat i mig massa godis också, går mycket att plugga då! Men jag planerar att ta en springtur ikväll också så då gör det inget. Plus, minus, noll you know.

Igår lekte jag med Elin hela dagen. Vi lekte med hennes kusin Erik rätt mycket, han är verkligen jätte söt! Vi fångade in Elin och stängde in henne i ett fängelse, haha. Sedan åt vi riktig sommar middag, nämligen våfflor med glass, grädde och färska jordgubbar, och toppen på moset så åt vi det ute i solskenet! Gud så mysigt det var! Sedan kom dem och hämtade Erik men innan bjöds det på fika. Det blev en tidig kväll för Wifey och mig, vi var så sluta båda två. Men från min sida kan man inte räkna med annat då man partajade hela lördagen och jag vet inte hur mycket jag dansade, hur kul som helst var det i alla fall!

Men nu ska jag gå igenom det sista i franskan, CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0