Min fru och jag, lovers forever<3

Sitter på skolan, har lunch om 40 minuter och tills dess måste jag plugga, som vanligt trots att man inte har någon lektion. Andra dagen på skolan och man måste plugga som ett as. Men jag har det trevligt för jag sitter bredvid min vackra fru och min lover så klart. Man har alltid kul med dem, speciellt när Elin gör bort sig lite, haha. Ett års dag är det om ca tre månader!

Igår hade jag det riktigt trevligt hos Johanna, först satte vi oss bara och umgicks och bar oss sedan av till Coop för att handla lite middag och sjävklart lite gotta. När vi gick hem mumsade vi i oss det och tittade samtidigt på film. Fick även ett långt samtal med "gubben" så missade största delen av filmen men fick se repliken som Johanna GÖR roligare än vad den egentligen är. Kicki kom lite senare och vid halv nio bar det iväg hem. Fullt sjå med att få igång internet som verkligen inte ville fungera och kvällen avslutades med att man blir rädd, fattar verkligen inte hur man kan bete sig på det viset. Usch säger jag bara, tack och lov för att man har bra vänner.

Dagens Lollo har inte kommit idag än men ni får den så fort den kommer och jag får möjlighet att skriva eftersom den tydligen är önsvärd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0