Hel helg med Ante Plante

Hej hopp lingonkopp, nu sitter jag hemma hos Ante i stan. Det var tänkt att vi skulle plugga men ingen av oss orkar så nu uppdaterar jag bloggen medan han nördar sin dator medan vi väntar på att Signs ska komma hem så vi kan se den. Har varit med Ante hela helgen men vi har varit i Matfors tills nu, bortsett från att jag sov hemma i fredags men annars så.

Lite kortfattat vad jag har gjort i helgen:
På fredagen var det Calle, jag och Ante. Vi lagade först mat vilket tog as lång tid sedan tittade vi på Let's Dance. På kvällen åkte vi hemåt då Mathilda skulle sova över hos mig.

På lördagen klev vi upp och tränade på Ego, Spinning 2. Lollo var också med. Var med Mathilda ett tag, träffade även Emelie. Gick till kulturmagasinet och skulle plugga lite men det gick inte så bra. Klockan fem åkte jag, Ante och Mathilda till Matfors igen där vi tre, Emilia, David, Johan och Erika umgicks och drack lite. Riktigt kul hade jag trots att jag (och Emilia men hon drog vid tio) var ensam nykter, fick sig en del skratt. Mathilda och jag sov över där och idag åkte vi tillbaka till stan och då hamnade jag här.

Orkar inte skriva mer,
Pusshejssvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0