Första blogginlägget, första skoldagen för detta år.

Årets första blogginlägg, år och dag sen men tänkte faktiskt återuppta bloggande och vara lite mer aktiv. Idag är det första skoldagen, känns faktiskt skönt att få tillbaka rutinerna och träffa alla igen men pluggandet är verkligen ingenting jag ser framemot! Det snöar  ute vilket jag tycker är jätte mysigt, nu fattas bara en hund som man kan vara ute och promenera med.

Efter skolan ska jag gå till Johanna och Mathias och  hälsa på dem,  de är sjuklingar båda två men det är jag också så det spelar ingen roll. Jag vill egentigen träna, åh jätte gärna! Tränade två gånger igår trots förkylningen men vill ändå träna, jätte gärna, jätte mycket! Igår på innebandyträningen körde de jätte mycket fys vilket jag inte kunde vara med på p.g.a. förkylningen.. åh tycker inte om att vara sjuk.

Men nu börjar min lektion, så kan inte skriva mer. CIAO

Älskipälsk  laget<3

Kommentarer
Postat av: babesemlizzz

OMG! ett inlägg! Glad you're back babe:D

Men vart lite besviken när jag inte fick nå dagens lollo :<

2009-01-08 @ 18:57:00
URL: http://ablazeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0