Träning!!!

Nu ska jag strax gå och träffa lillplutten Terese, hon har varit i Sundsvall i helgen och bad henne ringa mig så att man får träffa henne en snabbis innan hon åker hem igen, man träffar henne inte så ofta. Efteråt ska jag sticka iväg till Ego för ett Spinning 2 pass, det har varit lite med träning på Ego på sistone p.g.a. tidsbrist men nu ska det banne mig bli ändring från och med idag! Nu ska det bli samma hurtbulle av mig som det var förut!

Efteråt ska jag gå till Ante, vad vi ska göra har jag ingen aning om, vi får ta det som det kommer men kul kommer det säkert bli. Man borde ta och plugga franska men det är inte speciellt frestande så vi får se hur det blir.

Det var meningen att jag skulle skriva om i fredags men hinner inte nu så kanske skriver ikväll istället, det ska även bli en liknande "Lollos bästa" så håll koll!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0